Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen over het gebruik van e-Kompas en de betaalmodule vindt u in de handleidingen.
Vraag niet beantwoord of persoonlijke hulp nodig?
Bel gerust tijdens kantooruren op telefoonnummer 033 479 1700 of stuur een e-mail naar info@dfm.nl.
Instant Payments via Volkswagen Bank Nederland
Wat is een Instant Payment?
Wat is het voordeel van een Instant Payment?
Hoe voer ik een Instant Payment op?
Welke overboekingen kunnen er NIET als Instant Payment worden verwerkt?
Wat kost een Instant Payment?
Wat verandert er voor mij organisatorisch?
Welke banken zijn aangesloten voor Instant Payments?
Kan ik een Instant Payment-opdracht herroepen?
Wat gebeurt er als een Instant Payment niet (direct) lukt?
Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme)
Wat is witwassen?
Waar staat Wwft voor?
Wat zijn de aanvullende verplichtingen van de Wwft?
Wat zijn de twee kernverplichtingen voor DFM en Volkswagen Bank Nederland uit de Wwft?
Is de Wwft op mij, als verkoper van goederen, van toepassing?
Wie houdt er toezicht op de naleving van de Wwft?
Waar moet ik op letten bij het aannemen van contant geld?
Wanneer is een transactie ongebruikelijk?
Wanneer heeft Volkswagen Bank Nederland een meldingsplicht?
Ben ik verplicht om informatie over transacties aan DFM te verstrekken?
Binnen hoeveel tijd moet ik een ongebruikelijke transactie melden?